Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
New Thought, New You!

How to create a joyful life of Health, Wealth, Love & Prosperity. This online course is taught by Rev. Scott DeMarco. Enroll today for just $125.
From our sponsors
Re: [求助] 女友問是否可與有婦之夫出遊
Jan 1st 2014, 17:34, by moongloaming

作者moongloaming (我想做好人)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 女友問是否可與有婦之夫出遊

時間Wed Jan 1 17:34:27 2014

※ 引述《last987654 ( Mr.Monday)》之銘言: : 如題 : 今天與女友line到一半 她丟了個難題給我 : 問是不是能跟以前學校的實習老師單獨出遊 : 我跟女友交往差不多快一個月 她在新竹我在高雄 算遠距離 : 過年後她打算搬下來跟我同居 目前在準備證照考試中 : 後來我詳問了一下內容 她也貼了line對話給我看 我覺得女友應該蠻愛你的... : 大意是我女友跟這實習老師比較像是朋友關係 : 這實習老師有妻子小孩 之前有提到要帶我女友去墾丁吃抹茶小冰 我改觀了,你女友好傻好天真...應該也是很好哄騙的女孩子吧?@@ : 但當時我女友的前男友不爽 所以她沒去成 : 今年這實習老師在line上跟她說新年快樂 她問說抹茶小冰呢 就開啟了這個話題了 : 現在問我能不能去............... : 我該如何是好阿........>"""""< 如果你不想頭上都是抹茶...... 就約他老婆吧!畢竟是朋友一起出去,人多才歡樂呀! -- ╔════╗ ║Kevin J.║ ╚════╝ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.75.243.133 ※ 編輯: moongloaming 來自: 1.75.243.133 (01/01 17:35)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 candycrush3 的頭像
    candycrush3

    女生重訓方法 在家女生重訓方法 女生重訓 女生重訓課表 女生重訓減肥 女生重訓器材 女生重訓教學

    candycrush3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()