close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-國際
>即時新聞-國際 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
日媒:讓女生「束手就擒」的9種聖誕告白
Dec 24th 2013, 11:45

【於慶中/綜合外電報導】在聖誕節這個浪漫的節日,是情侶告白的大好時機,日本《Peachy》網站日前針對205名30歲以下單身女性進行調查,整理出9種讓女生怦然心動、束手就擒的必勝浪漫聖誕告白法,可以參考看看,心誠則靈。

1. 在夢幻的聖誕燈飾下說:「我可以喜歡妳嗎」

2. 翻飛的大雪中出奇不意握起她的手說:「我想用這雙手讓妳幸福」

3. 聖誕派對眾人面前大聲對她大喊:「做我的女朋友吧」

4. 在家裡的聖誕樹旁說:「其實我一直都喜歡妳」

5. 在高樓層觀景台俯瞰夜景時說:「我想一起過聖誕夜的人只有妳」

6. 港邊摩天輪快轉到頂的車廂中說:「不知道是不是和妳在一起的關係,好緊張」

7. 優雅餐廳的燭光晚餐中說:「明年也想和妳一起過聖誕」

8. 主題遊樂園的城堡前說:「妳能想像我有多麼喜歡妳嗎」

9. 瀰漫聖歌的教堂裡說:「我想和你一同走過時間」

在浪漫的聖誕燈飾下告白,特別有氣氛。翻攝自《日本新聞網》

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrush3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()