close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Design your online store.

Shopify let's you create your online store easily. With total control over your website’s design, state-of-the-art security & a fully hosted online shopping cart.
From our sponsors
Re: [討論] 請各位開快車的車主....行行好!!!
Sep 2nd 2013, 11:51, by s26492755

作者s26492755 (BBX)

看板car

標題Re: [討論] 請各位開快車的車主....行行好!!!

時間Mon Sep 2 11:51:29 2013

我本人是很愛狗狗的....還幫家裡狗狗辦了一個粉絲專頁 有時候在路上遇到突然衝出的貓狗...當然來得及閃絕對閃 來不及閃怎麼辦...我最多就是方向盤握緊踩剎車.... 但不會到煞停....我要保證我自身及乘客的安全 並且祈求貓狗自己閃過....今天就算遇到路人也一樣作法 所幸目前遇到的貓狗和路人都自己福大命大.... 就開車來說...視野跟在路邊旁觀者是不同得 有時候看到貓狗真的是已經很緊急了.... 看到會想閃是反射動作...但如果因為閃避範圍太大 發生更多的意外不就更不好... 當下你根本連確認左方右方後方有無人車的時間都沒有... 如果有....那時間絕對夠你閃避 遇到衝出貓狗和人經驗都這樣處理 有一次在花蓮騎車...有一台車突然逆像從單行道衝出來衡在我面前 當下我也是抓準龍頭給他撞上去.... 車子輕傷後續由對方跟租車公司協調...我就倒地膝蓋小破皮而以 但我如果硬要閃....變成我側面就碰到他車體... 更不考慮後面的車會不會碾過我 光想的就很痛阿..... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.85.193.171

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrush3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()