Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
今天早上夢到 家裡的黑色土狗死了
Jun 4th 2013, 00:58

夢境是這樣的
我一開始好像有摸一下狗 後來離開 也知道我媽媽去摸她
還聽到我媽跟她說話 結果後來我媽過來 我過去沒看到狗
看到一個綁住的白色塑膠袋 我還摸了摸搖了幾下 有點質疑
把袋子打開 我的狗在裡面 = = " 她是趴坐著的樣子 眼睛閉著
身體僵硬 然後我很難過把他抱起來 大哭 可是不見眼淚流出
我真的很難過 像在哭一樣的說我的狗死了 可是哭不出來?
問我媽我媽說 她只是嚇她一下 就變這樣了
我就和我媽說 你明明知道她比較膽小還ˋ這樣子對她

結果我就很難過的起來了 = = 是我折壽給牠嗎???

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrush3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()