Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [求助] 如何說服女友素顏
Jan 11th 2014, 04:15, by Depreciable

作者Depreciable (可典當)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 如何說服女友素顏

時間Sat Jan 11 04:15:22 2014

你的直接,否定了你女友自豪的臉 很容易讓她誤解你在嫌棄她妝醜 我的女人之前出門也很愛化妝,容易沒自信 我也跟你一樣,滿足於她的素顏 大部分的場合我認為她素顏就夠(只需要上些保養肌膚的隔離霜之類) 只有少部分正式場合才需要化些淡妝,才不會太突兀 平常她要不要化妝那是她的事情 但我絕對不會吻她的臉頰,塗口紅也不會吻她的嘴唇,誰會愛吃化妝品呢? 你女友可能才稍稍被你否定了所以暴走,把感受講清楚就好 要不要化妝的決定權絕對是在她身上的 我女人很清楚我對化妝的挑剔: 1. 每當看到有假睫毛的女人,我會想她原本眼睛超小 2. 很假很像在cos長頸鹿 3. 臉頰濃妝女,跟脖子不一樣顏色的超慘 4. 我還會揣測她可能皮膚超爛,所以遮住 5. 煙燻妝的女人,我會覺得眼睛一定很醜才需要蓋住輪廓。 6. 放大片的女人,這個挺漂亮的,但不是你漂亮,是放大片漂亮。 7. 不敢素顏的女人,大多沒有自信,最好不要太深入接觸 事實上忘記哪看到的研究說,女人化妝只是在互相攀比,男人普遍都比較愛素顏 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 70.215.192.7

uwmtsa:愛素顏+1 01/11 04:57

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 candycrush3 的頭像
    candycrush3

    女生重訓方法 在家女生重訓方法 女生重訓 女生重訓課表 女生重訓減肥 女生重訓器材 女生重訓教學

    candycrush3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()